תדלוק למוסדות

מאות מוסדות שונים פועלים ברחבי הארץ למטרות שונות. חלק מהמוסדות הם מוסדות ציבוריים, חלק מהם מוסדות פרטיים, חלק עוסקים בחינוך וחלק עוסקים בספורט או בתרבות. זה לא משנה במה הם עוסקים, ככל הנראה הם צריכים מערכת חימום לחורף, מערכת חימום מים וכמובן דלק שיספק את כל המכונות שפועלות ברשותם. מכונות ניקיון, מלגזות ועוד רבים אחרים מונעים על ידי הדלק שאנו ב-אס. אי. אר. אנרגיה בע"מ מספקים למגוון רחב של לקוחות.

הדלק ששומר על איכות החיים

אנו מתייחסים לדלק בתור אמצעי להנעת המכונית אך למעשה מדובר על חשיבות גדולה יותר כשמתסכלים עם המגזר העסקי והתעשייתי. כמובן שפסי ייצור ומפעלים רבים לא יכולים לפעול ללא דלק שיגיע מתי שהם צריכים בלי תנאים מגבילים אך גם מוסדות זקוקים לאנרגיה הזו כדי לבצע את מגוון הפעולות שלמטרתן הם קיימים. מוסדות ציבור, מוסדות ממשלתיים ומוסדות קהילתיים, ממתנ"ס ועד משרד הביטחון, מאוניברסיטה ועד קניון, כולם צריכים את הדלק כדי לנקות, לחמם או להניע את שאר הפעולות הבסיסיות ביותר.

תדלוק לחברות תובלה

רוב כלי הרכב של חברות תובלה הן משאיות גדולות אך ניתן למצוא גם חברות הובלות שמשנעות ציוד, חומרים וסחורות ברכבים קטנים יותר. רוב הרכבים הללו מונעים על ידי סולר אך בכל מקרה חברה ראויה שמכבדת את עצמה כמונו ב-אס. אי. אר. אנרגיה בע"מ דואגת לשינוע כל הדלקים לכל מקום ובכל שעה. חברות תובלה מחזיקות רכבים שחייבים להיות מתודלקים בזמן כדי לעמוד ביעדים שלהם. חברה שתתעכב או גרוע מכך, תיתקע בדרך, תאבד לקוחות רבים ולא בטוח שהיא תצא מהרושם השלילי הזה מהר.

כיצד מבצעים תדלוק למוסדות?

  • תדלוק למוסדות מתבצע על ידי ספקי דלקים שמשנעים את הסולר, הנפט או הבנזין עד לבית הלקוח. בהתחשב בכך שהמוסד עצמו לא יכול להגיע אלינו, אנו נגיע למוסד ולמעשה הפעילות הזו מתבצעת באופן יום יומי בכל רחבי ירושלים על ידי צי הרכבים הגדול שברשותנו. התדלוק מתבצע בכל מקום ובכל זמן וגם בהתראות קצרות כאשר אופן התדלוק הזה חוסך הרבה כסף והרבה מקום עבור המוסד.

  • אפשר לתדלק כל מכונה וכל כלי רכב שרוצים בלי תנאים מגבילים. במוסדות רבים קיימים גנרטורים, שבעבר היו נדירים יותר אך היום הפכו לסטנדרט בסיסי, שכל מטרתם היא לשמור על כך שהמוסד ימשיך לפעול גם בעת הפסקת חשמל. אין מצב שהחשמל יופסק באמצע בחינה פסיכומטרי כמו שאין מצב שמשרד ממשלתי יסבול ויפסיק את עבודתו בגלל תאונה שקרתה שגרמה להתמוטטות מערכת החשמל. עד שהבעיה תיפתר מוסדות אלו יכולים להיות רגועים כי המתדלקים שלנו יגיעו גם לחניונים שבהם נמצאים הגנרטורים.

  • האם יש צורך לקבוע את התדלוק מראש? כמובן שאלו הם התנאים הכי נוחים לעבודה ואם נכיר את הלקוח לעומק אחרי חודשים שאנו עובדים מולו, ככל הנראה נבין את דרך הפעולה שלו וכל כמה זמן הוא צריך אותנו לתדלוק חוזר. עם זאת, אנו תמיד עומדים לשירות הלקוחות שלנו גם בהתראות קצרות ו-24 שעות ביממה. אין שום סיבה שהמוסד יסבול מחוסר אנרגיה בגלל סולר או נפט והכוננים שלנו זמינים תמיד לצרכי הלקוחות.

מדוע תדלוק למוסדות משתלם יותר?

אם מוסד צריך דלק שוב ושוב, מדוע אין לו מיכליות דלק משלו? התשובה לכך ברורה ואם תנסו לחשוב מה היה קורה למשרד ממשלתי או לבית משפט שהיה מחזיק באלפי ליטרים של סולר, היית מנחשים לבד מדוע זו סכנה בטיחותית שלא תהיה קיימת במציאות לעולם. אחזקה של מיכליות גדולות לא אפשרית לא רק בגלל הסכנה הבטיחותית אלא בגלל העלות שלה שדורשת תחזוקת וניקיון שגרתיים וכמובן שטח רב שמבוזבז ולא יכול לשמש את המוסד. יחד עם הסכנה הבטיחותית קיימת גם סכנה של גניבות. עם תדלוק מהיר בכל תנאי שלנו, אף מוסד ואך לקוח לא מרגיש את השוני בזמינות.